З 2019 року покер-руми ускладнили життя професійним гравцям. З’явилися заборони на використання спеціальних програм, PokerStars обмежив кількість одночасно активних столів до чотирьох. Зараз покеристи знаходяться у новій неприємній ситуації: міцних суперників стало менше, основні опоненти — рекреаційні гравці.
Будь-який новачок може почати перемагати одразу. Сенс покеру — отримати найсильнішу комбінацію та забрати банк. Після 2019-го вже не потрібні регулярні напівблефи та розігрування напівсміттєвих рук. Основна проблема — гра з потужними комбінаціями: отримання інформації за столом, вибір моделі поведінки та розмір ставок.
Флеш та каре у покері — руки, які переоцінені. Здавалося б, що ось він, шанс виграти максимум! В реальності часто вдається отримати невеликий банк.
До уваги починаючим покеристам: на прикладі каре описані оптимальні варіанти розіграшу гарних рук. Інформація підійде тільки для ігор з реальним банком.
Опис та старшинство комбінації
Комбінація каре у покері — чотири карти одного рангу. Це третя по силі рука після стрит-флеша та роял-флеша.
Англійська назва — Four of a Kind, що означає чотири одного типу. На покерних сайтах та у коментарях роздач можна зустріти альтернативний термін — Quads. П’ята карта у комбінації називається кікер.
В деяких румах є різновид покеру — Лоуболл. У ньому перемагає найслабша рука. Каре — одна із гірших комбінацій в Лоуболлах.
Ймовірність отримання каре у різних видах покеру
Існує багато різновидів покеру з класичними правилами (перемога по старшій руці): Техаський Холдем, Омаха, 7-картковий Стад, 5-картковий Дро (з обміном).
Базова ймовірність: каре у випадковій 5-картковій комбінації з’являється 1 раз з 4165 (0.024%).
Загальні карти на столі в Холдемі та Омахі називаються:
- Три — флоп.
- Четверта — терн.
- П’ята — рівер.
У Стаді та Дро цих термінів немає. Стіл також заведено називати борд або дошка. власні карти (закриті) іменуються кишеньковими.
Ситуація | Дисципліна | Ймовірність |
На флопі з кишеньковою парою | Hold’em, Omaha | 0.25% |
На рівері з кишеньковими парами (гравці в олліні) | Hold’em, Omaha | 0.84% |
На рівері з сетом на флопі | Hold’em, Omaha | 4.3% |
На флопі з непарною кишеньковою рукою | Hold’em | 0.01% |
В семи картах з роздачі (1:595) | Stud | 0.17% |
В п’яти з роздачі (1:4165) | Draw | 0.024% |
Позначення округлені.
Способи створення комбінації
В Техаському Холдемі у гравця дві закриті карти, та п’ять загальних лежать на столі. Комбінація може з’явитися трьома шляхами:
- Кишенькова пара та пара на дошці.
- Сет на борді та остання карта з кишенькових.
- Усі чотири карти на столі.
В перших двох випадках у роздачі завжди буде переможець. У третьому варіанті потрібно дивитися на кікери опонентів.
В Омахі учасники отримують не по дві, а по чотири карти. Особливість правил — комбінації повинні бути дві з чотирьох у руці. Тобто фактично каре в Омахі можна зібрати тільки з кишеньковою парою або сетом на борді та однією в руці.
Постійна помилка недосвідчених гравців: новачок вступає в гру не зовсім вірно прочитавши отриману комбінацію.
Семикартковий Стад — не дуже часто зустрічається у румах. У ньому відсутні загальні карти. Кожен учасник отримує по сім кишенькових карт: три закритих, а чотири бачать всі опоненти. Комбінація складається з будь-яких п’яти.
В п’ятикартковому Дро-покері її можна отримати з роздачі. Частіше комбінацію добирають під час обмінів. Їх може бути один чи три, в залежності від різновиду гри. загальних карт у Дро немає. Всі кишенькові роздаються закритими.
Рекомендації по розіграшу
Будуть розглянуті тільки популярні дисципліни: Холдем та Омаха. В обох перед гравцем стоїть одна задача — отримати максимум прибутку. У кожній грі різні принципи агресивних та пасивних розіграшів.
Загальний закон розіграшу рук монстрів — статистика на опонента. Доведеться придбати софт збору та відображення інформації. 20 рук покажуть тенденцію, а на основі 50 вже можна будувати оптимальну лінію.
Техаський Холдем
Основні фактори, які враховуються для прийняття рішення:
- Тип опонента: рекреаційний чи регуляр.
- Структура дошки.
- Розмір стека та банку.
- Імідж за столом.
З найсильнішою рукою на одномасному чи зв’язаному борді можна діяти активніше. При ставці розміром з банк на спареному флопі гравці відмовляються від спроб зібрати стріт чи флеш. На здвоєному рівері володарі пар будуть оплачувати ставку в 1/2 від банку та менше.
Натсове каре отримає гарне велью на рівері тільки з фул-хаусу. Саме тому префлоп-рейзер повинен використовувати слоуплей: дати можливість опонентам посилитися або спровокувати лінію блефу.
Рука 9999 або нижче, отримана в позиції або на блайндах, означає, що її володар робив префлоп-колл. Слоуплей проти регуляра — вигідне рішення:
- Якщо він зібрав фул, виставлення на стек не уникнути.
- Маючи топ-пару/оверпару, він буде рейзити на усіх вулицях.
- З оверкартами є висока ймовірність мінімум на два барелі (напівблефові ставки).
Що робити проти фіша? Якщо він показав влучання, починати добір велью одразу з флопа: рейз та ставки 1/2 — 2/3 поту далі.
При початкових ефективних стеках менше ніж 50 великих блайндів, непогано виглядає експлойтний пуш (ва-банк): чек-рейзом на флопі та овербетом на терні. Коли опонент зробив ставку, немає різниці з чим добирати велью топ-парою чи каре.
Омаха
Головна особливість гри — неефективні малі ставки. У 80% ситуацій робиться «бет пот».
Спарена дошка не просто зменшує активність опонентів, а знищує її. Тягнути стріти та флеші на спарених дошках — велика помилка. На жаль, фіши починають це розуміти дуже швидко.
Висновок невтішний: в Омахі каре може забрати стек тільки у фул-хаусу. Правильний шлях — слоуплей на усіх вулицях, поки не стане ясно, що опонент зібрав фул.
Ну окей. Раз тут все такие умные собрались, то может кто поможет определить вероятность моей победы с каре в следующей ситуации? Допустим, у меня два противника из доступных карт — мои карманки-десятки. Карты соперников и те, которые выпадут на борд не известны.
Если что, то хотя бы подскажите, в каком направлении двигаться, а то я пока вообще в тупике.
Одной простенькой формулой здесь не обойтись. К примеру, подобную вероятность можно рассчитать, перебирая варианты методом «Монте-Карло» на Equilab.
Согласно этому методу, сперва нужно смоделировать n-е количество ситуаций (в конкретном примере раздач). Затем в каждой ситуации можно найти необходимое значение, которое усредняется.
Но варианты не перебираются полностью, а учитываются рандомно.
Есть там еще один способ под названием Enumerate All. Но там просто перебираются все возможные исходы.
Так что думаю, в твоем случае лучше воспользоваться первым вариантом.
Если я все правильно понял, то на флопе каре выпадает с вероятностью 0.24%, не терне — 0, 47%, на ривере — 0.76. Теперь нужно определить шанс сбора на ривере остальных возможных комбинаций с моими десятками и сложить их. В итоге получается 57%. Так?
Не совсем. Ты посчитал вероятность сбора каре. Однако в условиях задачи сказано найти вероятность победы. А ведь сбор каре не значит выигрыш, поскольку у противников может оказаться более сильная комбинация.
Чтобы просчитать все самому, нужно проанализировать все допустимые вариации флопа\терна\ривера, умноженные на карты соперников. Уверяю, это очень сложно. К примеру, в обычном холдеме 19600 вариаций флопа при учете мастей, что уж говорить об остальном.
Чувак, ты слишком загоняешься. Вбил себе в башку, что задача сложная и мудришь с решением. На самом деле все предельно просто.
Тебе нужно узнать, каков процент победы с двумя десятками и двумя оппонентами. Вот тебе решение: вычисли процент побед, где ты точно не проиграешь и не сыграешь в ничью. Одним словом, тебе нужен флеш-рояль. Просто посчитай процент выпадения с твоими десятками и тебе ничего не нужно.
Человек с каре победить хочет, а не просто собрать сильнейшую возможную комбинацию. У меня тут есть одна мысля, как с парой получить каре на флопе. Я закину формулы, а ты можешь попробовать посчитать конкретно с десятками.
В общем, ситуация такая: есть 2 аута, то есть осталось 50 карт. Составляем три возможные ситуации получения карт на флопе:
12х;
1х2;
х12.
Где х — ненужная карта, 1 — первая карта, дающая усиление до сета, а 2 — вторая карта, которая позволяет усилиться до каре. Результаты в каждой ситуации одинаковы, поэтому укажу только одну формулу-решение:
Р1= 2/50 * 1/49 = 0,04*0,02 = 0.0008.
В итоге, чтобы рассчитать шанс сбора каре на флопе, нужно сложить три эти вероятности: P=P1+P2+P3 = 0.0008*3 = 0.0024.
Получается 0.2%